مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-04سياسي

جزییات همایش شیرخوارگان حسینی در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم به یاد کودکانی که در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسیدند در مصلی ها، - اجتماع عظیم شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در مصلی ها، مساجد و بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم به یاد کودکانی که در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسیدند در مصلی ها، مساجد و حسینیه ها و بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود.

دانشگاه تهران مسجدکوی دانشگاه تهران روز جمعه 14 مرداد ساعت 11 با همکاری هیئت باقرالعلوم(ع) همایش شیرخوارگان حسینی را برگزار خواهد کرد.

شهرستان قدس، شهریار و ملارد این مراسم در مصلی و مسجد جامع امام علی(ع) شهر اندیشه ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت الاسلام باباییان امام جمعه اندیشه، یادمان شهدای گمنام شهرقدس ساعت 10 و در مصلی شهرستان قدس ساعت 10:30 با سخنرانی حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس و با حضور مادحین اهل بیت عصمت و طهارت آغاز خواهد شد.

همچنین در اماکن مذهبی، مساجد و مصلی امام خمینی(ره) شهرستان شهریار و مساجد و گلزار شهدای شهرستان ملارد و برخی هیئت ها و مساجد مارلیک و شهرک لاله نیز این همایش برپا شده و نمایشگاه هایی با عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات همایش شیرخوارگان حسینی در استان تهران

جزییات همایش شیرخوارگان حسینی در استان تهران