مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-04سياسي

راه رسیدن انسان ها به قرب الهی چیست؟


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پیوند بین مؤمنان و رهبران الهی تنها راه رشد و قرب الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری دهه اول محرم در جمع پایوران و سربازان در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان اظهار کرد: تربیت از محیط خانواده اسلامی به جامعه سرایت می کند.

وی اضافه کرد: خانواده مهم ترین و نخستین نهاد است و اگر دچار آسیب شود، دیگر برای امام زمان (عج) سرباز تربیت نمی شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اهمیت اتحاد و انسجام اجتماعی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید در دل هایتان نباید دوری و افتراق باشد، زیرا دست یاری خداوند با جماعت است.

حسینی دیباجی با اشاره به آسیب های فضای مجازی در بروز ناهنجاری های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: متأسفانه امروز فضای مجازی باعث انزوا و تنهایی بشر شده است.

وی ادامه داد: پیوند بین مؤمنان و رهبران الهی تنها راه رشد و قرب به خداوند متعال است و این اهمیت دارد که انسان زیر پرچم ولی خدا باشد و توحید که اساسی ترین بنیان دین است، به واسطه ولایت ممکن خواهد بود و تنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رسیدن انسان ها به قرب الهی چیست؟

راه رسیدن انسان ها به قرب الهی چیست؟