مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-04سياسي

وداع مردم نکا با شهدای مدافع حرم و پایان انتظار 6 ساله


وداع مردم شهیدپرور نکا با 2 شهید مدافع حرم و پایان انتظار 6 ساله برای بازگشت در میان غم و اندوه و عزاداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیین وداع عاشورایی با پیکر 2شهید مدافع حرم شهیدان سردار حاج رحیم کابلی و سردار عبدالله اسکندری شهدای تازه تفحص شده سوریه با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور نکا درحالی در هوای گرم مرداد ماه برگزار شد که انبوه جمعیت حاضر در مراسم و عزاداری عاشورایی دل همه را به درد می آورد.

شهید حاج رحیم کابلی مردی از دیار شرق مازندران و شهرستان بهشهر بود؛ اما آنچنان خود را در دل همه جا کرده بود که نه تنها بهشهر و نکا و گلوگاه در شرق مازندران که استان برایش غرق در ماتم شد، برای مردی که جز مهربانی و لبخند از او بیاد نداریم.

و حالا امروز نکا میزبان حاج رحیم خندان و شادی است که همیشه آرزوی شهادت داشت و التماس شهادت یکی از خواسته های این شهید ارزشمند بود.

نکا هم همچون شهر همجوار خود بهشهر، شهر شهید کابلی این روزها غرق در عزا و ماتم است و چه خوب مردم نکا از این شهید و شهدای مدافع حرم استقبال کردند و در اجتماع عزاداران حسینی مرد و زن برای شهدای مدافع حرم حاضر در این مراسم سرداران حاج رحیم کابلی و عبدالله اسکندری سنگ تمام گذاشتند و با نوحه خوانی و سینه زنی حق خود را ادا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع مردم نکا با شهدای مدافع حرم و پایان انتظار 6 ساله

وداع مردم نکا با شهدای مدافع حرم و پایان انتظار 6 ساله