مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-04سياسي

آزادسازی 20 هکتار از اراضی ملی در روستای روشنکوه ساری


نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی از آزادسازی 20 هکتار از اراضی ملی در روستای روشنکوه چهاردانگه ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، ناصر اکبرزاده با بیان اینکه 8 فقره اجرای حکم در روستای روشنکوه اجرا شد، گفت: 20 هکتار از اراضی ملی در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز آزادسازی شده و عزم ما برای مقابله و مجازات زمین خواران جدی است.

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در سنوات گذشته سبب مخدوش شدن چهره طبیعت شد، گفت: مازندران که قوم شناسنامه دار و پیشینه دار در تاریخ است و با رشادت های سلاطین به امانت سپرده شده مورد تعرض واقع شده است.

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی تصریح کرد: به صورت هوایی و زمینی استان مازندران را مشاهده کردم که سبب نگرانی شد و باید وضع موجود حفاظت شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه باید اراده وجود داشته باشد تا وضع موجود را به نسل های آینده منتقل کنیم، افزود: تشکیل قرارگاه صیانت از منابع ملی، حفظ حقوق بیت المال و محیط زیست با دستور استاندار در مازندران کلید خورد و در کل کشور به تبعیت از مازندران اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 20 هکتار از اراضی ملی در روستای روشنکوه ساری

آزادسازی 20 هکتار از اراضی ملی در روستای روشنکوه ساری