مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-04سياسي

اقامه نماز ظهر عاشورا در امامزاده عبدالله(ع) همدان


مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از اقامه نماز ظهر عاشورا در امامزاده عبدالله(ع) خبر داد و گفت: نماز ظهر روز دهم محرم به امامت نماینده ولی فقیه در همدان اقامه خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم از برگزاری نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان برگزار می شود اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا همزمان با اذان ظهر در امامزاده عبدالله(ع) اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر توسط قیام امام حسین (ع) در جامعه زنده شده و تا امروز نیز باقی مانده و ماندگار است گفت: دعوت به اقامه نماز؛ امر به معروف است چرا که نماز جامعه را به حرکت در می آورد و در مسیر رشد قرار می دهد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: نگاه بسیاری از ما در مورد نماز یک نگاه سطحی و ظاهری است که نباید اینچنین باشد ولی بعضی اوقات می بینیم که هرچه جست وجوگر به نماز نگاه کنیم از انحرافات دنیوی دورتر خواهیم بود و به این عقیده خواهیم رسید که امام حسین(ع) به خاطر نماز قیام کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرهنگ سازی هایی که در سال های اخیر صورت گرفته در بسیاری از روستاها و شهرها نماز را به صورت جماعت و با شکوه برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز ظهر عاشورا در امامزاده عبدالله(ع) همدان

اقامه نماز ظهر عاشورا در امامزاده عبدالله(ع) همدان