مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-04اجتماعي

سوگواره «احلی من العسل» در کرمانشاه برگزار شد


سوگواره احلی من العسل با حضور پرشور نوجوانان و دانش آموزان حسینی همزمان با سراسر کشور دردر امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سوگواره احلی من العسل در روز ششم محرم با حضور پرشور نوجوانان و دانش آموزان حسینی همزمان با سراسر کشور در امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار شد.

این همایش با همکاری آموزش و پرورش و با حضور دانش آموزان و نوجوانان حسینی در 9 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

بقعه سیده فاطمه(س)، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج)، امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان، امامزاده احمد (ع) سنقر، امامزاده مهدی (ع) هرسین، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) و امامزاده حسن(ع) اسلام آبادغرب را از جمله بقاع متبرکه ای است که این اجتماع در آستان مقدس آن ها برگزار شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص این مراسم به خبرنگار فارس، گفت: امسال دهمین سال است که سوگواره احلی من العسل در روز ششم محرم به یاد نوجوان شهید کربلا  به نام حضرت قاسم(ع) فرزند امام حسن(ع) با هدف آشنایی دانش آموزان با قیام کربلا، بحث ایثار و شجاعت، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج  روحیه ولایت مداری برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «احلی من العسل» در کرمانشاه برگزار شد

سوگواره «احلی من العسل» در کرمانشاه برگزار شد