مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-04اقتصادي

160 هکتار زمین به شهر زنجان الحاق می شود/واگذاری زمین لیل آباد به راه و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مصوبه مولدسازی و الحاق اراضی 160 هکتاری شهری زنجان گفت: منابع ایجاد شده ناشی از این مولدسازی برای فراهم کردن زیرساخت ها و دیگر نیازهای ایجاد شده ناشی از احداث واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن هزینه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات منش در جمع خبرنگاران از موافقت بنیاد مستضعفان برای واگذاری زمین در لیل آباد به راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: این زمین با قیمت کارشناسی و در راستای به کارگیری آن برای اهداف توسعه ای شهر واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مکان لیل آباد را شمال غرب شهر زنجان و مابین جاده فرودگاه و جاده تهم اعلام کرد.

  وی به تصویب طرح مولد سازی اراضی 160 هکتاری در شهر زنجان هم اشاره کرد و گفت: این زمین یکی از الحاقات محدوده ها است که قرار است به یکی از کوی های مسکونی شهر زنجان تبدیل شود.

بیات منش با تاکید بر اینکه این کوی در راستای مولدسازی تغییر کاربری داده خواهد شد، ادامه داد: این اقدام برای کمک به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در نهضت ملی مسکن که قرار است 30 تا 350 هزار واحد مسکون با تامین زمین ملی احداث شود، ضمن اینکه خوب است بدانیم که برای این مهم ریالی بودجه دولتی پیش بینی نشده است، بلکه خود راه و شهرسازی باید این بودجه را تامین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هکتار زمین به شهر زنجان الحاق می شود/واگذاری زمین لیل آباد به راه و شهرسازی

160 هکتار زمین به شهر زنجان الحاق می شود/واگذاری زمین لیل آباد به راه و شهرسازی