مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-04سياسي

شهید علی بیات ورچقی: تربیت فرزندان باید اسلامی باشد


شهید علی بیات ورچقی در وصیت نامه خود آورده است: درود بر پدران و مادرانی که فرزند خود را اسلامی تربیت می کنند و تحویل جامعه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3213/ تبرک لحظاتمان با شهیدعلی بیات ورچقی بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود بی پایان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و سلام بر راهیان نور علیه ظلمت؛  حال که توفیق نوشتن وصیت را پیدا کرده ام از خداوند متعال می خواهم با رحمت بیکرانش کارهای گذشته مرا مورد عفو قرار دهد و لیاقت شهادت را در وجود من جاری کند.

پدر و مادر عزیزم امیدوارم شما این فرزند را که سال های سال در مکتب اسلام تربیت کرده اید به راحتی در راه خدا فدا کنید و شهادت من مایه افتخار شما در دنیا و آخرت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی بیات ورچقی: تربیت فرزندان باید اسلامی باشد

شهید علی بیات ورچقی: تربیت فرزندان باید اسلامی باشد