مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 23:172022-08-03بين الملل

لبنان ادعای اوکراین درباره سرقتی بودن محموله کشتی روسی را تأیید نکرد


پس از ادعای سفارت اوکراین در بیروت درباره سرقتی بودن محموله یک کشتی روسی در لبنان، مقامات بیروت این ادعا را تأیید نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد تامر مدیرکل حمل ونقل زمینی و دریایی لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد که دستگاه قضایی این کشور کشتی روسی ای را که اخیرا به درخواست طرف اوکراینی در لبنان توقیف شده بود، آزاد کرده است.

سفارت اوکراین در بیروت به تازگی مدعی شده بود محموله گندم و جوی یک کشتی روسی که در بندر طرابلس لنگر انداخته، از اوکراین سرقت شده است.

این ادعا موجب شد دادستانی کل لبنان، کشتی روسی مذکور را که لاودیسا نام داشت، توقیف و تحقیقات درباره محموله آن را آغاز کند.

احمد تامر مدیرکل حمل ونقل دریایی لبنان، امشب، در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک در این باره اظهار داشت: دستور قضایی صادره از زینب رباب جانشین قاضی پرونده های فوری درباره رفع توقیف به دست آن ها رسیده و کشتی حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

اسپوتنیک اشاره کرد دستور آزادسازی کشتی پس از آن صادر شده است که اطلاعات نشان داد تنها بخشی از محموله موجود در کشتی لاودیسا در منطقه آزاد بندر طرابلس تخلیه می شد و کشتی وارد حریم لبنان نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان ادعای اوکراین درباره سرقتی بودن محموله کشتی روسی را تأیید نکرد

لبنان ادعای اوکراین درباره سرقتی بودن محموله کشتی روسی را تأیید نکرد