مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-03سياسي

آیت الله میرباقری: خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان خود مسئول هستند


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش برای تربیت دینی فرزندان در روایات مختلف مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: خانواده ها در کنار نگرانی برای مسائل مادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید مهدی میرباقری طی سخنانی در ششمین شب محرم بعد از نماز عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت گفت: حضرت سید الشهدا در خطبه معروف خودشان به هنگام خروج از مکه به سمت عراق، می فرمایند خداوند بین وجود نبی خدا و پاره های وجود حضرت فاصله نمی اندازد و این پاره های وجود نبی گرامی اسلام در مقام حضیره القدس به نبی خدا ملحق خواهند شد.

وی افزود: در حقیقت امام حسین (ع) با این کلام درصدد تبیین این مسئله هستند که پایان حرکت کربلا، الحاق به نبی خدا در یک مقام خاص است و این وعده حتمی خداوند و پاداش این حرکت و شهادت است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: یکی از الطاف الهی در حق مومنین این است که ذریه مومنین در بهشت به آن ها ملحق خواهد شد و طبق روایت ذریه مومنینی که از نظر عمل مثل اجداد خودشان هم نباشند نقص و کسری عمل آن ها جبران خواهد شد، مشروط بر اینکه این ذریه از اصل ایمان از اجداد خود تبعیت کرده باشند.

میرباقری تاکید کرد: خداوند نسبت به کسانی که نسبت به ذریه خود دلسوز هستند و تلاش می کنند ذریه و نسل خود را از دست شیطان رها کنند عنایت ویژه دارد و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان خود مسئول هستند

آیت الله میرباقری: خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان خود مسئول هستند