مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-03سياسي

بخشش 2 محکوم به قصاص در فارس در ماه محرم


نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس از تلاش معاونین، سرپرستان، قضات، اعضا و کارکنان توسعه حل اختلاف استان  نیز تشکر کرد و خواستار مشارکت همه معاونین و روسای حوزه های قضایی استان در ترویج فرهنگ صلح وسازش شد و بر تشکیل ماهانه جلسات کارگروه سازش پرونده های قصاص تاکید کرد.

-    رییس کل دادگستری استان فارس همزمان با فرا رسیدن دهه اول ماه محرم اعلام کرد: دو محکوم به قصاص نفس در حوزه قضایی شیراز و مرودشت در پویش بخشش به عشق امام حسین (ع) بخشیده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان فارس، سید کاظم موسوی چهارشنبه با بیان اینکه تلاش مشترک توسعه حل اختلاف وداوری استان فارس و همچنین هیات ویژه صلح و سازش استان در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم منتج به اعلام رضایت در دو فقره پرونده قصاص نفس شد، گفت: محکومین در آستانه اجرای حکم قصاص همزمان با دهه محرم و به احترام حضرت امام حسین علیه السلام، مورد بخشش اولیای دم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با مصالحه این دو فقره پرونده قصاص تعداد گذشت اولیاء دم در استان فارس از ابتدای سال تاکنون به 33 فقره رسیده است با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در شعب 72 و 14 شورای حل اختلاف شیراز و مرودشت گفت: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نه تنها اسوه و الگوی کامل در حماسه و جهاد، شهادت و ظلم ستیزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 2 محکوم به قصاص در فارس در ماه محرم

بخشش 2 محکوم به قصاص در فارس در ماه محرم