مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-03سياسي

ترکیب هیأت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند


با رأی موافق اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت، ترکیب هیات رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دومین سال از فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت پیشاپیش فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: ان شاا که همه ما با درک صحیح از واقعه عاشورا ، بتوانیم در مسیر حق و عدالت گام برداریم.

محمد حسین واثق کارگرنیا به انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دومین سال فعالیت شورای ششم رشت اشاره کرد و گفت: روز گذشته از این بابت ، جلسه ای با حضور 11 عضو شورای رشت برگزار شد و عضویت در کمیسیون ها بر اساس تمایل و اعلام نظر موافق هر کدام از اعضادر نظر گرفته شده است و بنده از مجموع نظرات اعلام شده ، اسامی را اعلام و اعضای شورا می توانند به آن رای بدهند.

رییس شورای اسلامی رشت در این جلسه اسامی پیشنهادی برای عضویت در کمیسیون های تخصصی شورا را قرائت کرد و اعضای شورا با رای مکتوب نظرات خود را با پیشنهادت وی اعلام کردند که در نهایت ترکیب کمیسیون های تخصصی شورای رشت به شرح ذیل مشخص شد.

با پیشنهاد رییس شورا و موافقت اعضای شورای رشت، علیرضا تاج شهرستانی، مجید عزیزی ،حسن کریمی کرنق، مهدی نوری هریس، سید حسین رضویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیأت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند

ترکیب هیأت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند