مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-03سياسي

کم لطفی شهرداری شیراز نسبت به مصوبات محرومیت زدایی مورد انتقاد شورا است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز، با تاکید بر اینکه تبدیل کمیسیون محرومیت زدایی به کمیته در شورای ششم به هیچ عنوان به معنای تقلیل ارزش این موضوع نیست، - مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و همچنین دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر سردار بی سر، شهید عبدالله اسکندری، گفت: محرومیت زدایی یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و امام(ره) است و استمرار آن جای جای فرمایشات و اصول قطعی حضرت اقا به چشم می خورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، در توصیف خط مشی شورای ششم، گفت: مردم شورای ششم را شورای انقلابی می دانند و ما این موضوع را به عنوان فریضه اصلی خود می دانیم و توجه به محرومیت زدایی به عنوان محور اصلی شورا مطرح می شود.

طاهری افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم در سند 72 رویکردشان ، این موضوع را به عنوان محوری جدی و جزء رویکردهای اصلی شورا می دانند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: اگر محرومیت زدایی تنها برند یا شاخص شورای ششم نباشد یکی از مهمترین شاخص هاست.

وی افزود: محرومیت زدایی چیزی نیست که ظرف یکی دوسال رخ دهد، اتفاق نامیمونی که طی سالهای سال رخ نداده باید به سمت اصلاح زیرساخت ها برود، همه اعضای شورای ششم هم با هر نگاه و سلیقه سیاسی که وارد شورا شده اند در این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم لطفی شهرداری شیراز نسبت به مصوبات محرومیت زدایی مورد انتقاد شورا است

کم لطفی شهرداری شیراز نسبت به مصوبات محرومیت زدایی مورد انتقاد شورا است