مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-03اقتصادي

گردشگران تاسوعا و عاشورا به ابیانه نروند


فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: با توجه به حضور اهالی ابیانه مقیم سایر استان ها برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در این روستا امکان پذیرش گردشگر در این روزها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در جمع اصحاب رسانه از ممنوعیت ورود گردشگر به ابیانه در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: با توجه به حجم ورودی ابیانه ای های مقیم مرکز برای برگزاری مراسم ،حضور گردشگر در این دو روز مقدور نیست و از پذیرش گردشگر معذور هستیم.

وی افزود: با همراهی مردم و اطلاع رسانی به موقع و تیزهوشی مأموران انتظامی در سطح شهرستان در پنج ماه اول سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 16 درصدی سرقت در سطح شهرستان هستیم.

کریمی از کشف و توقیف 260 میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح شهرستان نطنز خبر داد و گفت: کالاهای کشف شده اقلامی همچون دارو، تجهیزات ماهواره، لوازم یدکی خودرو، اسباب بازی، لوازم صوتی، لوازم خانگی، تجهیزات رایانه، ماینر، منسوجات، تجهیزات پزشکی، سوخت قاچاق و تجهیزات موبایل بوده و افراد قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از ممنوعیت علم کشی در شهرستان نطنز خبر داد و اذعان کرد: با توجه به شیوع کرونا امیدواریم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه هیأت ها انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران تاسوعا و عاشورا به ابیانه نروند

گردشگران تاسوعا و عاشورا به ابیانه نروند