مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-03سياسي

نخستین نشست کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران


نخستین نشست کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران با هدف بررسی جایگاه خیرین و استفاده از نقش آنها در تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی و کمک رسانی در حوزه مدیریت بحران، برگزار شد.

 در این نشست که در سالن جلسات مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد، علی نصیری رییس سازمان با اشاره به اهمیت تشریح فعالیت های انجام گرفته در سازمان مدیربت بحران برای خیرین و تلاش ها برای ارتقای زیرساخت های شهری گفت: یکی از اهداف سازمان ارتقای سطح درک خطر شهروندان است و افزایش میزان اعتماد اجتماعی نیز جزو وظایف اصلی سازمان است.

  وی با بیان این که راهکارهای ارتقای آمادگی مقابله با مخاطرات در شهروندان باید شناسایی شود، بر ضرورت استفاده از ظرفیت حضور خیرین در فعالیت های مرتبط با نجات جان انسان ها تاکید کرد و گفت: دعوت از اعضای خیرین و سایر شهروندان برای حضور در کلاس های نظری و عملیاتی آمادگی در برابر مخاطرات واجد اهمیت است.

در ادامه این جلسه شاهین مظفری معاون بازیابی توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان نیز با اشاره به اهمیت جایگاه خیرین گفت: بهتر است اصناف برابر ظرفیت های موجود شبکه سازی شوند و با آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران

نخستین نشست کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران