مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-03سياسي

از 2 گانه سازی دیپلماسی و میدان تا تخریب خدمت رسانی میدانی


عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: افرادی که در حال حاضر نسبت به حضور میدانی دولت انتقاد دارند، همان افرادی هستند که در گذشته دو گانه ای از دیپلماسی و میدان را مطرح کرده بودند.

- سعید هادوی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس با اشاره به عملکرد دولت در بحران های اخیرگفت: در زمینه خدمت دولت به مردم و امداد رسانی آن ها در بحران ها و مدیرت آن ها قیاس دولت ها همیشه به چشم می آید.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه افزود: یکسال از روی کار آمدن دولت می گذرد و حوادث زیادی در این مدت گریبان گیر مردم شده است، از زلزله هرمزگان تا سیل های اخیر که در این دولت شاهد حضور به موقع و انقلابی معاون اول و وزیر کشور و دیگر افراد منتسب به دولت در محل وقوع حادثه ها بودیم.

  این فعال دانشجویی با اشاره به حضور میدانی مسئولین برای حل مشکلات مردم گفت: این موضوع که مسئولین اصلی نظام در محل حضور پیدا کنند و از نزدیک برای رفع مشکلات مردم در میدان باشند به فراموشی سپرده شده بود.

هادوی در ادامه عنوان کرد: در این بین فقط یاد حضور شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب در کنار مردم در هنگام حادثه ها خاطرات مردمی بودن مسئولین را برای ما زنده نگه داشته بود و خوشبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 2 گانه سازی دیپلماسی و میدان تا تخریب خدمت رسانی میدانی

از 2 گانه سازی دیپلماسی و میدان تا تخریب خدمت رسانی میدانی