مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-03ورزشي

پروژه های برزمین مانده ورزش فارس در صدر کشور


استان فارس بیشترین تعداد پروژه های ناتمام در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه پایه های ورزش فارس قوی است، گفت: شایستگی ورزش فارس بیش از آن چیزی است که در حال حاضر در آن قرار داریم.

صفرپور سرعت ورزش را در استان فارس کم دانست و افزود: تا کنون یک ریال اعتبار دریافت نکرده ایم اما توانسته ایم با پشتوانه غنی ورزشی فارس 73 اعزام با 71 مقام در سطح بین الملل، دعوت از 310 ورزشکار به مسابقات تیم مللی، 22میزبانی مسابقات ورزشی، اجرای 200 برنامه همگانی در استان فارس، 206 اعزام به انواع مسابقات در رشته های مختلف درسطح کشور و 20 میزبانی تیم ملی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان فارس است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به آمار پروژه های ورزشی برزمین مانده در کل کشور اذعان داشت: استان فارس بیشترین تعداد پروژه های ناتمام در کل کشور را به خود اختصاص داده است که تا پایان سال 1400 قریب به 420 پروژه ناتمام داشته ایم که با تلاش همکاران تا کنون 47 پروژه تمام شده و در هفته دولت 25 پروژه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی چهارماهه اول سال 130 مناقصه برای اجرای پروژه های ورزشی برگزار شده است، گفت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های ناتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های برزمین مانده ورزش فارس در صدر کشور

پروژه های برزمین مانده ورزش فارس در صدر کشور