مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-03سياسي

جهاد تبیین و خدمت به مردم از معروفات مهم در انقلاب اسلامی است


فرمانده انتظامی کردستان جهاد تبیین و خدمت به مردم را از معروفات مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: در دوران کنونی که به عصر انفجار اطلاعات نامگذاری شده است ترویج معروفاتی مانند جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین های غرصه امر به معروف و نهی از منکر کردستان، از فقر، فساد، تبعیض، بی عدالتی، فساد مالی، بی اخلاقی، بی بندوباری و بدحجابی به عنوان منکرات جامعه نام برد و یادآور شد: امروز دشمنان نظام اسلامی در راستای ترویج بی بندوباری و بی حجابی در جامعه تلاش می کنند، در راستای مقابله با توطئه دشمنان ضرورت دارد معروفات ترویج و گسترش یابد.

وی حفظ نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین معروف دانست و گفت: فرماندهی انتظامی استان در راستای انجام این وظیفه مهم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جهادگونه تلاش می کند.

سردار آزادی جهاد تبیین و خدمت به مردم را از معروفات مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: در دوران کنونی که به عصر انفجار اطلاعات نامگذاری شده است ترویج معروفاتی مانند جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری کسانی که به مردم خدمت می کنند در حقیقت با آمریکا مبارزه می کنند تصریح کرد: مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و خدمت به مردم از معروفات مهم در انقلاب اسلامی است

جهاد تبیین و خدمت به مردم از معروفات مهم در انقلاب اسلامی است