مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-03اجتماعي

دانش آموزان در کتاب های درسی چه مطالبی درباره محرم می خوانند؟


سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیش از 45 عنوان درسی درباره محرم را که در 28 کتاب درسی در دور ه های مختلف تحصیلی منتشر شده است، معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پرداختن به زندگینامه و معرفی الگوها و اسوه های اخلاقی، ملی، مذهبی و .

در محتوای آموزشی بخشی از فرایند یاددهی-یادگیری است که در نظام تعلیم و تربیت کشورمان تلاش شده این مهم با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار(ع) و سیره و منش ایشان مورد توجه قرار گیرد.

از این رو به منظور آگاهی بخشی، معرفی الگوهای صدر اسلام، امامان علیه السلام و سیره زندگی این بزرگواران، شخصیت های شاخص دوران تمدن اسلامی و دوران معاصر، کتاب های درسی برای گروه های سنی مختلف مناسب سازی شده است.

دفتر برنامه ریزی درسی و تألیف کتاب های دوره ابتدایی و متوسطه نظری که مأموریت تألیف محتوای مرتبط با کتاب ها را برعهده دارد، در راستای معرفی تلاش های صورت گرفته در خصوص ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی در کتب درسی اعلام کرد بیش از 45 عنوان درسی در 28 کتاب در دوره های مختلف تحصیلی ابتدایی، توسطه اول و متوسطه دوم به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، واقعه کربلا، عاشورای حسینی، عزاداری های ماه محرم، در این کتاب ها درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در کتاب های درسی چه مطالبی درباره محرم می خوانند؟

دانش آموزان در کتاب های درسی چه مطالبی درباره محرم می خوانند؟