مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-03سياسي

مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آماده میزبانی از زائران حسینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری قصرشیرین در جلسه بررسی امنیت اربعین با حضور مسوولان انتظامی استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، - سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرز رسمی خسروی و شهرستان مرزی قصرشیرین آماده برگزاری کنگره عظیم اربعین و میزبانی از زائران حسینی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری قصرشیرین در جلسه بررسی امنیت اربعین با حضور مسوولان انتظامی استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، گفت: تمام هماهنگی های لازم برای برگزاری کنگره اربعین در شهرستان مرزی قصرشیرین و استان کرمانشاه انجام شده و جلسات متعددی نیز در این رابطه برگزار شده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرز رسمی خسروی و شهرستان مرزی قصرشیرین آماده برگزاری کنگره عظیم اربعین و میزبانی از زائران حسینی است و همه مردم و مسوولان با روحیه جهادی و انقلابی پای کار هستند تا خدمات شایسته ای به زائران ارائه دهند.

وی اظهار داشت: برای ارائه خدمات شایسته تر به زائران اربعین و برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد بزرگ نیازمند کمک و همراهی تمام دستگاه های مختلف هستیم و همه مسوولان در سطح استان و شهرستان با تمام ظرفیت ها برای تقویت زیرساخت های اربعین به ما کمک کنند تا یک اربعینی باشکوه و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آماده میزبانی از زائران حسینی است

مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آماده میزبانی از زائران حسینی است