مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-03سياسي

آمادگی 18 تیم هلال برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و اعضای جوانان در قالب 18 تیم خدمات امدادی و بشردوستانه به عزاداران حسینی ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  براساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، امسال مقرر است برنامه های حسینیه اعظم زنجان، زینبیه اعظم، ارمغانخانه و روستای مشکین در دهه اول محرم تحت پوشش خدمات امدادی بشردوستانه قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: در مراسم دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، تعزیه خوانی ارمغانخانه و روستای مشکین، چهار دستگاه موتور آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس، 30 نفر از نیروهای امدادگر، نجاتگر و تیم توانا اعم از خواهران و برادران در مسیرهای تعیین شده مستقر می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این نیروها با امکانات بیان شده برای همه عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات امدادی مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

موسوی ادامه داد: علاوه بر این امکانات بیان شده، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان را پوشش امدادی خواهد داد.

وی به برنامه معاونت جوانان اشاره کرد و ادامه داد: سه چادر در شهر زنجان از ورودی تهران، تبریز و در راه آهن منطقه شمالغرب مستقر و برای عزاداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 18 تیم هلال برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی

آمادگی 18 تیم هلال برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی