مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-03اقتصادي

خط کشی 400 کیلومتر از راه های مواصلاتی درخراسان شمالی


رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم خراسان شمالی گفت: 480 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان شمالی با صرف بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز حامد معروف، رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 480 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان شمالی با صرف بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار، طی 4 ماه نخست سال جاری خط کشی شد.

وی گفت: خط کشی راه ها یکی از راهکارهای ارتقای ایمنی جاده ها، کاهش حوادث و از جمله مقرون به صرفه ترین علائم ایمنی افقی راه هاست و هر سال برای ایمنی و حریم راه ها در سطح راه های مواصلاتی استان اجرا می شود.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم خراسان شمالی با اشاره به خط کشی یک هزار و 500 کیلومتر از محورهای استان در سال گذشته افزود: امسال نیز 2 هزار کیلومتر از محورها بسته به تامین اعتبار طی سال جاری خط کشی می شود.

وی ادامه داد: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود با اولویت کاربرد حفاظ بتنی در جا یا مفصلی به طول 5 کیلومتر، ایمن سازی 420 عدد سرگاردریل ها (با اولویت بالی شکل و مهار در خاک)، مانع صلب و دماغه ها و نصب ناحیه انتقالی پل ها از جمله اقدامات دیگری است که طی این مدت به منظور ایمنی راه ها انجام شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 400 کیلومتر از راه های مواصلاتی درخراسان شمالی

خط کشی 400 کیلومتر از راه های مواصلاتی درخراسان شمالی