مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-03پزشكي

درمان قارچ با داروی پژوهشگران مشهدی


پژوهشگر مشهدی موفق به ساخت و تولید یکی از قوی ترین داروهای ضدقارچ دنیا شد که با استفاده از آن مقاوم ترین قارچ های پوستی ظرف 2 تا سه روز از سطح پوست محو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امید رجبی عضو هیات علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این دارو با نام تجاری  فونجیزون در درمان سریع پوست نجات غریق هایی که برای مدت زیادی در معرض رطوبت زیاد فضای استخرهای سر پوشیده قرار دارند موفق بوده است و مجوز و پروانه تولید را دریافت کرده و از آخر مرداد ماه امسال تولید رسمی اش با ظرفیت 10 هزار واحد در ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: داروی دیگری که شرکت سازنده داروی فونجیزون تولید کرده داروی اُزوپِد است که به صورت اسپری برای از بین بردن شپش زنده تولید شده است و حتی تخم شپش تولیده شده و جنین داخل تخم را در همان ابتدا از بین می برد و اجازه رشد و آسیب رسانی به پوست و مو را نمی دهد و این محصول هم که مجوز و پروانه تولیدش دریافت شده است از آخر مرداد با ظرفیت سه هزار واحد در ماه تولید می شود.

عضو هیات علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: داروی ازوپد برای درمان زخم های جراحی نیز کاربرد دارد و پس از باز کردن نخستین پانسمان استفاده می شود و کاربرد آن در ترمیم سریع زخم با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان قارچ با داروی پژوهشگران مشهدی

درمان قارچ با داروی پژوهشگران مشهدی