مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-03اجتماعي

غربالگری چشم 2میلیون و 800 هزار نفر در سراسر کشور


رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سال گذشته 2میلیون و 800 هزار نفر در سراسر کشور مورد غربالگری چشم قرار گرفته اند گفت: در این زمینه ما توانستیم با شناسایی کودکان مشکوک به تنبلی چشم و عیوب انکساری به درمان آنها بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، آیین امضای تفاهم نامه همکاری با موضوع ارایه خدمات غربالگری تنبلی چشم و انجام حمایتهای درمانی برای کودکان 3تا 6سال مناطق کم برخوردار و تأمین کمک هزینه خرید عینک در مصلی امام خمین(ره) برگزار شد.

در این نشست علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تفاهم نامه قبلی این سازمان با بنیاد 15 خرداد جهت اهدای ویلچر به معلولین ساکن مناطق کم برخوردار گفت: این نگاه مملو از حساسیت و عزم راسخی که بنیاد 15 خرداد در زمینه حمایت از محرومین دارد کارگزاران نظام را امیدوار می کند که با تولید ثروت، ارزش افزوده ی آن را به سمت مناطق محروم هدایت کنند و بدون شک این کار، موجب برکت در نهادها و شرکتهای اقتصادی خواهد شد.

قادری با بیان اینکه در سال گذشته 2میلیون و 800 هزار نفر در سراسر کشور مورد غربالگری چشم قرار گرفته اند افزود: در این زمینه ما توانستیم با شناسایی کودکان مشکوک به تنبلی چشم و عیوب انکساری به درمان آنها بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری چشم 2میلیون و 800 هزار نفر در سراسر کشور

غربالگری چشم 2میلیون و 800 هزار نفر در سراسر کشور