مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-03سياسي

هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران «اندیکا« معرفی شد


اولین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برای محرومیت زدایی از این منطقه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،اولین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برگزار و حبیب الله نیکنام به عنوان رییس هیات امنا و حمیدرضا شاه حسینی به عنوان رییس هیات مدیره و احمد مهدی سلطانی به عنوان مدیرعامل این تشکل مردم نهاد انتخاب شدند.

    اولین جلسه هیات مدیره این تشکل مردم نهاد در بنیاد فجر با حضور علیرضا ورناصری، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله نیکنام، عضو هیات امنا و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برگزار شد.

  در این نشست، حبیب الله نیکنام به عنوان رییس هیات امنا، حمیدرضا شاه حسینی به عنوان رییس هیات مدیره، زهرا گیتی نژاد به عنوان نایب رییس هیات مدیره، احمد خاقانی پور به عنوان خزانه دار هیات مدیره، حسن حمزه زاده به عنوان دبیر و سخنگوی هیات مدیره، احمد مهدی سلطانی به عنوان مدیرعامل و اشکان تقی پور به عنوان مدیر روابط عمومی مجمع خیرین اندیکا معرفی شدند.

  حسن حمزه زاده، دبیر اجرایی و عضو هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا با قدردانی از حضور چشمگیر خیرین و نیکوکاران در مراسم مجمع عمومی این تشکل مردم نهاد، قدردانی کرد و آن را سرمایه ارزشمندی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران «اندیکا« معرفی شد

هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران «اندیکا« معرفی شد