مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-03اقتصادي

جزییات تعطیلی 15 جایگاه سوخت سی ان جی در بوشهر+ لیست شهرها


مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: 35 جایگاه سوخت گاز سی ان جی در این استان وجود دارد که اکنون 15 جایگاه ازاین جایگاه ها از سرویس خارج شده و غیر فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد بیوکی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اکنون 15 جایگاه سوخت گاز سی ان جی در استان بوشهر از سرویس خارج شده و غیر فعال هستند اظهار داشت: .

از این تعداد 9 جایگاه عرضه سی ان جی به دلیل برخی نکات ایمنی و استاندارد سازی نشدن تعطیل شده اند که این جایگاه ها شامل جایگاه سی ان جی واقع در خیابان مطهری بوشهر، شهرداری بوشهر در میدان امام علی، پایگاه هوایی در میدان حر، جایگاه سی ان جی شهرداری های کاکی، سعدآباد، دیر، جم، گناوه و کنگان است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر اضافه داشت: جایگاه های سی ان جی ملزم هستند بعد از مدت معینی فعالیت، نسبت به استاندارد سازی و ایمنی دوباره اقدام کنند بر این اساس بازدیدها و نظارت های مستمری از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی انجام می شود که در بازدید به عمل آمده جایگاه هایی که از نظر ایمنی دچار کاستی هایی بودند شناسایی و نسبت به خارج شدن  آنها از سرویس اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی 15 جایگاه سوخت سی ان جی در بوشهر+ لیست شهرها

جزییات تعطیلی 15 جایگاه سوخت سی ان جی در بوشهر+ لیست شهرها