مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-03فرهنگي

مراسم تودیع مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ایران


مجید رجبی معمار در مراسم تودیع خود از مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران بر جدایی این مرکز فرهنگی از خطوط سیاسی تأکید کرد و مدیران آن را جدا از این مرزبندی ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مراسم تودیع مجید رجبی معمار مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ایران دوشنبه 10 مرداد در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن برعهده کیوان کثیریان بود، ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، محمدمهدی عسگرپور، احمد مسجدجامعی، محمدجواد حق شناس، حمیدرضا نوربخش و مجید رجبی معمار سخنرانی کردند.

در ابتدای این مراسم ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران روی صحنه آمد و گفت: چقدر زمان زود می گذرد، شش سال و اندی پیش از زمان تودیع مجید سرسنگی و معارفه مجید رجبی معمار تا به امروز، به سرعت گذشت، در حالی که در این مدت مسائل و مصائب بسیاری بر ما گذشت، به ویژه در ایام کرونا که فشارهای روحی، روانی و کاری بسیاری بر هنرمندان وارد شد.

* اهداف بزرگ، تلاش های مدام و حکایت یک خستگی وی افزود: مجید رجبی معمار از زمانی که تصدی مدیریت خانه هنرمندان را بر عهده گرفت، تلاش کرد تا به سمت آنچه در اساس نامه پیش بینی شده بود، حرکت کند و به سوی اجرایی شدن تمام اهداف آن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ایران

مراسم تودیع مدیرعامل سابق خانه هنرمندان ایران