مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-03اقتصادي

تمامی اموال گرانبها باید ثبت و سند دار شوند


رییس سازمان ثبت و املاک اسناد کشور، گفت: امروزه طرحی در سازمان ثبت در حال پیگیری است که فرش های نفیس، جواهرات خاص و سایر اموال گران بهای مردم ثبت شده و معاملات آنها به موجب سند رسمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، حسن بابایی شامگاه سه شنبه در مراسم عزاداری جامعه سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران با اشاره به ضرورت انتظام حقوقی در جامعه اظهار کرد: این تصور که تنها خودرو به عنوان یک مال منقول نیاز به ثبت دارد، تصور درستی نیست زیرا امروزه اموال بسیار گران بهاتر و گران قدرتر از خودرو، مثل فرش و جواهرات، وجود دارد که می توانند ثبت و سند دار شوند و امنیت معاملاتی مردم را پیرامون این اموال فراهم کند.

  وی اضافه کرد: توسعه سند رسمی در همه شئون و ابعاد زندگی مردم در دستور کار قرار دارد و سازمان ثبت به دنبال سنددار کردن تمامی اموال ارزشمند مردم است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه سردفتران اسناد رسمی امروزه  با مشکلات بسیاری از جمله پایین بودن حق التحریر روبرو هستند، گفت: سازمان ثبت از سردفتران حمایت می کند و با توسعه سند رسمی، به دنبال افزایش صلاحیت دفاتر اسناد رسمی است.

  بابایی دربخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت ماه محرم و ذکر فضائل امام حسین(ع)، این ماه را فرصتی برای تقرب به خدا و تغییر در برنامه زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اموال گرانبها باید ثبت و سند دار شوند

تمامی اموال گرانبها باید ثبت و سند دار شوند