مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-03سياسي

نمایشگاه تجسمی-معرفتی عاشورا در بین الحرمین برگزاری می شود


مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج گفت: نمایشگاه تجسمی-معرفتی عاشورا و مهدویت نیمه محرم در بین الحرمین کربلا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمود شفیق، مدیر مجتمع بین المالی مهدیون کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه این مجتمع در سال 82 فعالیت رو آغاز کرده است و با حمایت خیرین فعالیت خود را ادامه داده است، گفت: از سال 88 رویکرد خود را تغییر دادیم و طبق روال سایر هیئات فعالیت نمی کند.

وی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه تخصصی واقعه کربلا سال 94 در مساحت 500 متر در بین الحرمین از سوی این مجموعه برگزار شد، افزود: مقرر شد هرساله فضای نمایشگاه خود را در کربلا برپا کنیم، در این میان فضا توسعه پیدا کرد.

وی ضمن انتقاد از عدم حمایت ادارات و نهادهای ذیربط از این فعالیت فرهنگی_مذهبی، ادامه داد: متاسفانه در سال 96 و 97 به واسطه کمبود سرمایه این امر مغفور ماند پس از آن نیز موضوع کرونا برپایی این نمایشگاه را به تاخیر انداخت.

در این فاصله زمان راه اندازی نمایشگاه مهدیون در دستورکار قرار گرفت.

شفیق در ادامه ضمن تشریح اقدامات این مجموعه در سال های اخیر، یادآور شد: در حال حاضر عازم کربلا هستیم تا پس از پایان عاشورای حسینی، کاروان البرز راهی کربلا خواهد شد و 13 محرم کار اجرایی نمایشگاه در کربلا به طول 150 متر برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تجسمی-معرفتی عاشورا در بین الحرمین برگزاری می شود

نمایشگاه تجسمی-معرفتی عاشورا در بین الحرمین برگزاری می شود