مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-03سياسي

پامپئو: آمریکا هرگز از چین دستور نمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که تنش ها بر سر سفر تحریک آمیز نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان ادامه دارد، - وزیر خارجه دولت جمهوری خواه دونالد ترامپ ضمن از سفر رییس دموکرات مجلس نمایندگان این کشور به تایوان استقبال کرد و گفت، آمریکا از چین دستور نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که تنش ها بر سر سفر تحریک آمیز نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان ادامه دارد، مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا درباره این موضوع اظهارنظر کرد.

مایک پامپئو که در دولت جمهوری خواه دونالد ترامپ، ابتدا به عنوان رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس به عنوان وزیر خارجه این کشور فعالیت داشت، از سفر نانسی پلوسی به تایوان ابراز خرسندی کرد.

این سیاستمدار جمهوری خواه در پیامی توییتری نوشت: خوشحالم که می بینم پلوسی رییس مجلس (نمایندگان) سفرش به تایوان را پیگیری می کند.

آمریکا هرگز از حزب کمونیست چین دستور نگرفته و هرگز هم نخواهیم گرفت و ما همیشه از دولت مستقل تایوان و مردم آزادیخواه آن حمایت خواهیم کرد .

اظهارنظر پامپئو در شرایطی انجام شده که هواپیمای رییس مجلس نمایندگان آمریکا با وجود هشدار های شدید چین، عصر سه شنبه (دیروز) در مرکز جزیره تایوان به زمین نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: آمریکا هرگز از چین دستور نمی گیرد

پامپئو: آمریکا هرگز از چین دستور نمی گیرد