مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-03اقتصادي

خراسان شمالی رتبه اول شاخص احساس امنیت در کشور را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ دوم سجاد نامور، معاون فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در نظر سنجی صورت گرفته توسط مرکز افکار سنجی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در سال 1401، خراسان شمالی در شاخص احساس امنیت در پیاده روی آخر شب به تنهایی با میزان 75.

6 درصد در رتبه اول کشور قرار گرفت، گفتنی است میانگین جهانی این شاخص به میزان 72 درصد است که استان ما در این خصوص 3 درصد بالاتر از میانگین جهانی است.

وی گفت: بر اساس نتایج این نظرسنجی شاخص اعتماد به پلیس در استان خراسان شمالی به میزان 88 درصد برآورد شده در حالیکه این شاخص در سطح جهانی 71 و در سطح کشور 84.

9 درصد است؛ بر این اساس شهروندان استان خراسان شمالی 3 درصد بالاتر از میانگین کشوری و 17 درصد بالاتر از میانگین جهانی به پلیس اعتماد دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی افزود: نتایج این مطالعه نشان دهنده همکاری و تعامل سازنده تک تک شهروندان محترم استان خراسان شمالی با پلیس است و پلیس به عنوان خادم مردم قدردان مشارکت شایسته همه شهروندان در تامین نظم، امنیت و آرامش اجتماعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان ارتباط شبانه روزی خود را از طریق شماره تلفن 110 و در مورد جرائم فضای مجازی با شماره تلفن 096380 تداوم داده و در صورت بروز مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی رتبه اول شاخص احساس امنیت در کشور را کسب کرد

خراسان شمالی رتبه اول شاخص احساس امنیت در کشور را کسب کرد