مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-03سياسي

شهید داوود حسینی: شهادت مرگی است که با آگاهی به سوی آن می شتابیم


شهید داوود حسینی در وصیت نامه خود آورده است: شهادت مرگی است که انسان با تمام وجود و با تمام آگاهی به سوی آن می شتابد و با شهید شدنش به دیار معشوق، - به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید داوود حسینی در تاریخ چهارم اسفندماه 1350 در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود.

وی پس از مجاهدت های فراوان در جبهه حق علیه باطل در تاریخ هفتم شهریور ماه 1366 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، با عرض سلام و درود خدمت با عظمت آقا امام زمان(عج) و نایب برحق ایشان امام امت و با سلام خدمت خانواده های محترم شهدا و شهیدان اسلام و به امید آزادی مرقد پاک اباعبدالله الحسین(ع) و اسرا و پیروزی رزمندگان اسلام.

انا لله و انا الیه راجعون همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم، بله چه زیباست مرگ، مرگی که خداوند بلند مرتبه از آن به تمامی امت و ملت و انسان ها سخن به میان آورده است.

آیا مرگی که برای انسان های خدا دوست به این زیبایی است، مرگ معمولی است؟ مرگ دیگری هم هست که از این مرگ معمولی لذت بخش تر باشد؟ بلی یک مرگ دیگری نیز هست که در کلام مرده است ولی در باطن مرگ نیست و آن همان طوری که کتاب قرآن از خدا و پیامبران و امامان از آن سخن به میان آورده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید داوود حسینی: شهادت مرگی است که با آگاهی به سوی آن می شتابیم

شهید داوود حسینی: شهادت مرگی است که با آگاهی به سوی آن می شتابیم