مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:222022-08-03ورزشي

یک گام تا لغو انتخابات کمیته المپیک


در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک از 5 مرداد آغاز شده و تا 20 مرداد ادامه خواهد داشت.

با رای مثبت اعضای مجمع نیز قرار شد انتخابات 6 شهریور برگزار شود اما هر چه به این روز نزدیک می شویم ابهام در برگزاری انتخابات در موعد اعلام شده بیش از گذشته می شود چرا که مسئله فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند نه تنها حل نشده بلکه به تعداد آنها اضافه هم خواهد شد.

با خروج کاراته از جمع المپیکی ها و پیوستن این رشته به غیرالمپیکی ها، الان این نسبت 29 -29 شده این در حالیست که اعضای المپیکی مجمع باید نصف به علاوه یک باشد.

بعد از سفر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به لوزان قرار شد انتخابات فدراسیون های ژیمناستیک و دوچرخه سواری در اسرع وقت برگزار شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است اگرچه پیش از این توافقاتی صورت گرفته بود تا انتخابات این 2 فدراسیون قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شود.

براساس استعلام صورت گرفته کمیته ملی المپیک از IOC؛ فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند نمی توانند نماینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام تا لغو انتخابات کمیته المپیک

یک گام تا لغو انتخابات کمیته المپیک