مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-03ورزشي

زمان بازگشت وحید امیری به بازی های رسمی فوتبال


تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.

- وحید امیری، هافبک پرسپولیس و تیم ملی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، مدتی است از میادین دور بوده، با نرم دوی روی چمن فوتبال به شرایط تمرینی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ امیری روز سه شنبه نیز در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال تمرین نرم دوی خود را زیر نظر علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی پشت سر گذاشت اما درباره رسیدن او به شرایط حضور مسابقه، بحث های زیادی مطرح شده است و تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.

شهاب در خصوص آخرین وضعیت وحید امیری گفت: وحید امیری 21 اردیبهشت ماه تحت عمل جراحی آندوسکوپی دیسک کمر قرار گرفت و پس از دوران نقاهت، با نظر کمیته پزشکی و پزشک جراح، مراحل درمان فیزیوتراپی آغاز شد.

در مرحله اول سعی کردیم تمرینات را کنترل شده پیش ببریم و زمانی که تمرینات با پیشرفت همراه شد، شرایط او را از وضعیت کنترل شده به نرم دوی در زمین چمن فوتبال انتقال دادیم.

وی افزود: در حال افزایش مدت این تمرینات هستیم تا بتوانیم بعد از گذشت سه ماه از جراحی و با نشست کمیسیون پزشکی که با حضور پزشک جراح و رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال انجام می شود، زمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشت وحید امیری به بازی های رسمی فوتبال

زمان بازگشت وحید امیری به بازی های رسمی فوتبال