مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-02سياسي

قیام زینب وار زنان عاشورایی با شعار «لبیک یا حسین»


بانوان عاشورایی امروز به تأسی از زینب کبری (ص) و با شعار یا حسین (ع) و یا زینب (ص)گردهم جمع شدند و در یک محرم الحرام دیگر حماسه ای زنانه آفریدند.

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی:  فرقی نمی کند در صحرای کربلا باشی ، در خرمشهر جلوی لشگر دشمن بایستی، پشت جبهه ها  از خاکت دفاع کنی یا الان در خط مقدم حفظ دینت روبروی دشمن ایستاده باشی.

در حال حاضر تو یک زن حماسه آفرین مسلمان هستی که از بانوان کربلا تأسی گرفته ای.

  مسجد جامع خرمشهر همزمان با روز چهارم محرم الحرام، امروز در موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس پذیرای بانوان عاشورایی بود، زنانی که به تأسی از بانوان عاشورایی صبر و استقامت در برابر مصیبت ها را پیشه خود کردند و با الگوبرداری از زینب کبری (ص)، زندگی این بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.

این بانوان هر کدام از یک فرهنگ و خانواده متفاوت بودند اما با هم در یک جا همصدا شدند، مشت هایشان را گره کردند، پرچم هایشان را بالا گرفتند و لبیک یا حسین(ع) و یا زینب (ص) سردادند.

*قیام لبیک یا حسین و لبیک یا زینب پایم را که به نماد مسجد جامع خرمشهر گذاشتم و ازدحام بانوان عاشورایی را دیدم، به یاد خاطرات بانوان پشت جبهه بازپس گیری خرمشهر افتادم، زنانی که در مسجد خرمشهر سنگر گرفته بودند و کمک های پشت جبهه را از همانجا به مدافعان شهر خرمشهر می رساندند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام زینب وار زنان عاشورایی با شعار «لبیک یا حسین»

قیام زینب وار زنان عاشورایی با شعار «لبیک یا حسین»