مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 21:572022-08-02سياسي

بخش زایمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح بخش زایمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) تا پایان شهریورماه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی مصری عصر امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در بحث جوانی جمعیت نگاه ما حمایت و تسهیل گری است، اظهار کرد: کمیته فقه سلامت و جمعیت نیز در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی اندیشکده فرهنگ سلامت و جوانی جمعیت را پیگیری می کنیم، عنوان کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه لیزر برای مرکز درمان ناباروری دانشگاه گرفتیم که مرکز ما را مجهزتر می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت هنوز برخی از کادر درمان در راستای تنظیم جمعیت فعالیت می کنند، مطرح کرد: این مشکل به دلیل تبلیغات گسترده گذشته است و هنوز کادر درمان در حوزه اصلاح رویه جوانی جمعیت توجیه نشده اند.

وی با بیان اینکه طرح های پژوهشی جوانی جمعیت اولویت های مطلوبی دارد که بخشی از آن درحال انجام بوده و بخش دیگر نیز پیگیری می شوند، خاطرنشان کرد: پوسترهای مختلف جوانی جمعیت را نیز طراحی کرده ایم که در این حوزه نیازمند همکاری دستگاه های مختلف به منظور پمپاژ خبری و تبلیغاتی لزوم جوانی جمعیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زایمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم افتتاح می شود

بخش زایمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم افتتاح می شود