مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-02سياسي

تقدیر از 20 برگزیده مسابقه نقاشی ویژه محرم در ایلام


مسابقه تحت عنوان ایستگاه نقاشی با موضوع محرم که برای کودکان عضو کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی برگزار شد از بین شرکت کنندگان 20 نفر برگزیده و با اهدا جوایز از آنها قدردانی بعمل آمد.

- شیما مامی زاده مدیر کتابخانه مرکزی ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره ویژه برنامه های ماه محرم این مرکز گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بخش های مختلف نظیر بخش امانات، بخش کودک و نوجوان و بخش نابینایان در کتابخانه مرکزی ایلام با برگزاری برنامه هایی متنوع به سهم خود در این عزاداری شرکت کرده و نقش فرهنگی و رسالت اجتماعی خویش را به عنوان یک نهاد همگانی ایفا خواهند کرد.

وی افزود: در دهه اول محرم اهداء نشریه به بند نسوان و امانت کتاب ماهانه به آنها و برگزاری ایستگاه نقاشی و برگزاری نشست های معرفی کتاب و مسابقات کتاب خوانی با موضوع عاشورا و عزاداری خواهیم داشت.

مدیر کتابخانه مرکزی ایلام تصریح کرد: مسابقه تحت عنوان ایستگاه نقاشی با موضوع محرم که برای کودکان عضو کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی برگزار شد از بین شرکت کنندگان 20 نفر برگزیده و با اهدا جوایز از آنها قدردانی بعمل آمد.

مامی زاده اضافه کرد: کتابخانه مرکزی ایلام با برپایی ایستگاه فرهنگی برای شب تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجدالنبی منطقه هانیوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 20 برگزیده مسابقه نقاشی ویژه محرم در ایلام

تقدیر از 20 برگزیده مسابقه نقاشی ویژه محرم در ایلام