مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:422022-08-02اقتصادي

جزییات کشف 30 کانتینر مخفی در بوشهر/ ترفند قاچاقچیان برای فریب پلیس لو رفت+ فیلم


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جزییاتی از کانتینرهای پلمب شده در گمرک بوشهر را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید عبدالمجید اجتهادی امروز با حضور در رسانه ملی در خصوص ماجرای کشف 30کانتیتری که 13 سال در گمرک بوشهر پلمب بود، اظهار داشت: اداره بنادر و دریانوردی در بازرسی از گمرک بوشهر این کانتینرهای بلاصاحب را کشف کردند.

مدیرعامل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با توجه به اینکه برخی از کانتینرها خالی بوده اند، شاید در سال های گذشته قاچاق اتفاده افتاده باشد یعنی کالاهای موجود در کانتینرها به صورت غیر قانونی و دور چشم مسؤولان مربوطه خارج شده باشند.

وی تصریح کرد: با دستورات قضایی و اراده ای که در اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد، این موضوع پیگیری خواهد شد.

اجتهادی با اینکه تصویر منتشر شده از خودروی لوکس قاچاق پلاک شده واقعیت دارد، گفت: خودروهایی که قابلیت ورود به داخل کشور را ندارند، قاچاقچی برای اینکه ظاهر قضیه را درست کند، پلاک جعلی نصب کرده بود.

مدیرعامل جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: موارد بسیاری از پلاک های جعلی بر روی خودروهای لوکس خارجی در انبارهای اموال تملیکی وجود دارد و این سندی برای قاچاق بودن این خودروها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشف 30 کانتینر مخفی در بوشهر/ ترفند قاچاقچیان برای فریب پلیس لو رفت+ فیلم

جزییات کشف 30 کانتینر مخفی در بوشهر/ ترفند قاچاقچیان برای فریب پلیس لو رفت+ فیلم