مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-02اقتصادي

از بارسلون تا جزایر قناری؛ میانگین قیمت خانه و آپارتمان در اسپانیا چقدر است؟


بازار املاک مسکونی در اسپانیا همزمان با افزایش تقاضا به ویژه از سوی سرمایه گذاران خارجی در شهرهای بزرگ و مناطق ساحلی این کشور افزایش یافته ولی در عین حال در شهرهای کوچکتر قیمت ها تقریبا ثابت مانده است - از بارسلون تا جزایر قناری؛ میانگین قیمت خانه و آپارتمان در اسپانیا چقدر است؟ بازار املاک مسکونی در اسپانیا همزمان با افزایش تقاضا به ویژه از سوی سرمایه گذاران خارجی در شهرهای بزرگ و مناطق ساحلی این کشور افزایش یافته ولی در عین حال در شهرهای کوچکتر قیمت ها تقریبا ثابت مانده است میانگین قیمت هر مترمربع واحد آپارتمانی در پایان سه ماهه دوم سال 2022 در 26 درصد از شهرهای اسپانیا از هزار یورو تجاوز نکرد، در 56 درصد از شهرهای این کشور نیز این بهای متوسط بین هزار و تا دو هزار یورو باقیماند و تنها در 5 درصد از شهرهای آن این نرخ بالای سه هزار یورو می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ بازار مسکن در اسپانیا پس از طی دوره اخیر رکود خود که در نیمه دوم سال 2020 به اوج خود رسید، در سه ماهه دوم سال میلادی جاری با رشد 1.

2 درصد در مقایسه با سه ماهه نخست و نیز افزایش 2.

8 درصدی به نسبت مدت مشابه سال پیش مواجه شد.

بنا بر ارزیابی کارشناسان بخش املاک و مستغلات، بازار املاک مسکونی در اسپانیا همزمان با افزایش تقاضا به ویژه از سوی سرمایه گذاران خارجی در شهرهای بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بارسلون تا جزایر قناری؛ میانگین قیمت خانه و آپارتمان در اسپانیا چقدر است؟

از بارسلون تا جزایر قناری؛ میانگین قیمت خانه و آپارتمان در اسپانیا چقدر است؟