مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-02حوادث

زن و شوهر مسافرکش نما دستگیر شدند


سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است.

در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه امام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و شوهری که تحت پوشش مسافر کشی، زورگیری می کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر اظهار کرد: مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد در میدان شوش سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است.

در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه امام علی مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی و با تحقیقات محلی مشخص شد سارقان زن و شوهر هستند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، در یک عملیات ضربتی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر مسافرکش نما دستگیر شدند

زن و شوهر مسافرکش نما دستگیر شدند