مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-02اجتماعي

الزام هواشناسی به تهیه طرح اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد، غبار و سیل و طوفان


اداره کل هواشناسی استان تهران ملزم شد: طرح پیشنهادی طراحی اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد و غبار، سیل، طوفان و موضوعات مشابه را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت امور عمرانی استانداری تهران برای بررسی و تامین اعتبار لازم ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، نخستین نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در سال جاری ظهر امروز با حضور عابد ملکی معاون امور عمرانی استاندار تهران و سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر این کارگروه و سایر اعضا، ظهر امروز سه شنبه در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

 سعید محمودی در تشریح مصوبات این نشست گفت: در جلسه امروز که در خصوص بررسی موضوعات مربوط به آلودگی هوای تهران تشکیل شده بود، مقرر شد طرح پیشنهادی طراحی اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد و غبار، سیل، طوفان و موضوعات مشابه و مرتبط، از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت امور عمرانی استانداری تهران برای بررسی و تامین اعتبار لازم ارائه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در تشریح دیگر مصوبات نشست امروز بیان داشت: با توجه به ارائه خروجی سامانه پایش عملکرد دستگاه های اجرایی استان در ارتباط با قانون هوای پاک مقرر شد، کلیه دستگاه ها با توجه به امتیاز کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام هواشناسی به تهیه طرح اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد، غبار و سیل و طوفان

الزام هواشناسی به تهیه طرح اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد، غبار و سیل و طوفان