مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-02اجتماعي

رتبه 1 کنکور زبان های خارجی از رمز موفقیت خود می گوید/ انتظار نداشتم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز یازدهم مردادماه از جمله آن روزهای شیرین و پُراسترس برای یک کنکوری است، نتایج کنکور آمد و نفرات برتر 1401 را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

  دانش آموزان استان آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های دوم رشته علوم انسانی، پنجم رشته علوم تجربی و اول گروه آزمایشی زبان های خارجی را در کنکور سراسری 1401 کسب کنند.

  بر این اساس؛ کیارش علیزاده، رتبه 1 گروه آزمایشی زبان های خارجی،  مائده ملکی، رتبه 2 گروه آزمایشی علوم انسانی و نگار هاشم زاده، رتبه 5 گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده اند.

این روزها همه کنکوری ها و خانواده هایشان در تب و تاب این هستند که فرزندشان چه رتبه ای کسب می کنند و با رتبه به دست آمده، کدام رشته ها را در کدام دانشگاه ها  خواهند توانست  انتخاب کنند.

به همین منظور سراغ نفر برتر کنکور سراسری در گروه زبان های خارجی رفتیم و گپ و گفتی با آنها داشتیم که مشروح این گزارش در ادامه می آید: پشتوانه و علاقه به مقوله مطالعه رمز موفقیت رتبه اول کنکور کیارش علیزاده فرزند ارشد خانواده و یک برادر کوچکتر از خودش دارد و پدرش نادر علیزاده 26 سالی هست کارمند بانک می باشد و مادرشان نیز دبیر آموزش و پرورش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 1 کنکور زبان های خارجی از رمز موفقیت خود می گوید/ انتظار نداشتم!

رتبه 1 کنکور زبان های خارجی از رمز موفقیت خود می گوید/ انتظار نداشتم!