مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-02اقتصادي

سود بازرگانی واردات روغن خام و دانه روغنی صفر شد


مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صنعت گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی واردات روغن خام و دانه های روغنی ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت ، علیرضا شه پرست از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار در مورد صفر شدن سود بازرگانی برای واردات روغن خام و دانه روغنی و نیز معافیت از محدودیت سقف و سابقه در واردات روغن خام و کاهش قیمت روغن خوراکی در سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عزم جدی وزارت صنعت معدن و تجارت معطوف به رفع موانع تولید و حمایت عملی از حقوق مصرف کنندگان قرار گرفته است افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم برای کاهش قیمت برای انواع روغن های خوراکی با تولید کنندگان این حوزه انجام شده است.

وی بیان داشت:  حمایت از تولید کنندگان و حقوق مصرف کنندگان به طور متوازن در دستور کار وزارت صمت قرار دارد.

به گفته مدیر کل صنایع غذا و داروی وزارت صمت: ابلاغ مصوبه تنظیم بازار در خصوص صفر شدن سود بازرگانی روغن و دانه های روغنی اقدامی موثر در رفع مشکلات واحد های تولیدی روغن خواهد بود.

وی افزود:در همین راستا هماهنگی های لازم برای کاهش قیمت برای انواع روغن های خوراکی با تولید کنندگان این حوزه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود بازرگانی واردات روغن خام و دانه روغنی صفر شد

سود بازرگانی واردات روغن خام و دانه روغنی صفر شد