مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-02حوادث

دستگیری شرور متواری در تونل زیرزمینی


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور سابقه دار در تونل زیرزمینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت خبرداد گفت: متهم متواری در یک تونل زیر زمینی دستگیر شد.

 سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری ، شرارت، فروش سلاح جنگی و.

بود، دریافت کردیم.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این فرد پس از تحمل مدتی کیفر با اخذ مرخصی از زندان خارج شده ولی پس از اتمام مرخصی دیگر به زندان بازنگشته و در این مدت کماکان به شرارت خویش ادامه می دهد.

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی و هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی تهران مخفیگاه این فرد شرور در یک تونل زیرزمینی در حوالی اتوبان یاسینی شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی در حالی که متهم قصد داشت از مخفیگاهش خارج شود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال یافت.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و به زندان منتقل شد افزود: پلیس با هوشیاری کامل اقدام به رصد مخلان نظم و آسایش شهروندان کرده و کسانی که بخواهند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور متواری در تونل زیرزمینی

دستگیری شرور متواری در تونل زیرزمینی