مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-02سياسي

اجرای مرحله دوم رزمایش عاشقان ثارالله با همت بسیج اصناف برای یاری نیازمندان


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: مرحله دوم رزمایش عاشقان ثارالله با عنوان پویش کسبه حسینی با کمک اصناف و بازاریان برای کمک به نیازمندان راه اندازی شد.

- غلامرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش عاشقان ثارالله (ع) با عنوان (پویش کسبه حسینی)، اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور که مقام معظم رهبری فرمودند برای حمایت از اقشار نیازمند کمک های مومنانه در کشور راه اندازی شود ، بسیج اصناف نیز اقدامات خود را آغاز کرد به طوری که با همکاری های اصناف و بازاریان این بخش از جامعه تقریبا در صف اول کمک های مومنانه بودند.

  وی افزود: در همان زمان بسیج اصناف با کمک اصناف و بازاریان اقدام به تهیه بسته های معیشتی و تهیه اکسیژن سازهای خانگی کرد و همچنین اقداماتی را برای بخشش اجاره خانه های معوق و کمک هایی را به بیمارستان ها انجام داد.

  رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور اظهار داشت: به دنبال این اقدامات در سال گذشته بسیج اصناف پیشنهاد داد تا برای حمایت از اقشار نیازمند رزمایشی با عنوان عاشقان ثارالله راه اندازی شود  و از این طریق برای کمک به اقشار نیازمند با کمک اصناف اقداماتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم رزمایش عاشقان ثارالله با همت بسیج اصناف برای یاری نیازمندان

اجرای مرحله دوم رزمایش عاشقان ثارالله با همت بسیج اصناف برای یاری نیازمندان