مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-02سياسي

انتصاب مدیرکل بنادر هرمزگان دهن کجی به مردم نیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه گران هرمزگان امروز اظهار کرد: در بیانیه ای از جانب مجمع مطالبه گران استان هرمزگان در خصوص انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان تذکر داده شده بود، انتصاب امروز در بنادر هرمزگان دهن کجی به مردم نیست؟ وی عنوان کرد: گرچه مسائل و موضوعات تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور و استان هرمزگان وجود دارد اما با قاطعیت می توان گفت که درصدی از عقب ماندگی استان هرمزگان به خاطر گماشته شدن مدیران ضعیف و سوء مدیریت هایی است که صورت می گیرد.

به گفته وی، متاسفانه رانت ها و سفارش هایی که برای انتخاب مدیران غیربومی صورت می گیرد در استان هرمزگان مشکل ساز شده در حالیکه نیروهای توانمندی در سطح خود استان داریم که از ظرفیت آن ها استفاده ای نمی شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در بیانیه ای از جانب مجمع مطالبه گران استان هرمزگان در خصوص انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان تذکر داده شده بود، انتصاب امروز در بنادر هرمزگان دهن کجی به مردم نیست؟ سکوت نمایندگان استان در خصوص این انتصاب تامل برانگیز است، چرا نمایندگان استان که در زمان انتخابات شعار بومی گرایی سر می دادند هیچگونه واکنشی به انتصاب مدیران غیربومی ضعیف برای دستگاهها و سازمان های استان نشان نمی دهند؟ دبیر مجمع مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیرکل بنادر هرمزگان دهن کجی به مردم نیست؟

انتصاب مدیرکل بنادر هرمزگان دهن کجی به مردم نیست؟