مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-02سياسي

گردش نخبگان در دانشگاه امری لازم و ضروری است


گردش نخبگان در بخش های اجرایی و تأثیرگذار دانشگاه، مانند گردش خون در بدن لازم و ضروری است و همه دانشگاهیان به عنوان خانواده دانشگاهی باید یکپارچه و متعهد در راستای اهداف متعالی دانشگاه گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان در مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان از خدمات رسول رکنی زاده تشکر کرد و اظهار داشت: رسول رکنی زاده به عنوان یکی از استادان ممتاز علمی کشور، از شخصیت ذو ابعادی برخوردار است که نه تنها در زمینه علم فیزیک بلکه در حوزه علوم انسانی و فلسفه نیز صاحب سبک و نظر است.

وی ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم تصریح کرد: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را از بین بردن انحرافات بعد از درگذشت پیامبر(ص) که در بین اقوام مسلمان ایجاد شده بود، عنوان کرد و در واقع می توان گفت که هدف امام حسین(ع) بازگشت جامعه به مسیر پاک و مقدس پیامبر اعظم(ص) و حضرت علی(ع) بوده است.

هرسیج افزود: سلامت نفس و ایثار و فداکاری رسول رکنی زاده در زمان جنگ تحمیلی زبانزد عام و خاص است و بر ما واجب است که از برکات فکری، معنوی، اخلاقی و علمی وی به عنوان یکی از استادان شاخص ملی و بین المللی، بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش نخبگان در دانشگاه امری لازم و ضروری است

گردش نخبگان در دانشگاه امری لازم و ضروری است