مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-02سياسي

اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با همکاری معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عاطفه سادات مدبرنژاد گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با موضوع اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کارآفرین، دفتر امور بانوان استانداری مجوز بررسی و انتخاب زنان کارآفرین به تعداد 42 نفر در مرحله اول را جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه  براساس سهمیه شهرستانی به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ابلاغ کرد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به تناسب جمعیت شهرستان ها و شرایط اقتصادی، کارآفرینان شهرستان انتخاب و توسط این دو دستگاه به دفتر امور بانوان و خانواده معرفی شوند.

 وی اظهار داشت: مطابق این تفاهم نامه، حمایت از زنان سرپرست خانوار در دستور کار این دفتر قرار دارد و همچنین با توجه به انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و با حمایت و همراهی معاون محترم اقتصادی استاندار در همین راستا، مقرر شده است که پس از تهیه و تنظیم لیست زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد