مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-02فرهنگي

رویارویی بر سر کنترل پلتفرم های آنلاین فیلم و سریال مغلوبه شد


با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم های آنلاین پخش فیلم و سریال، - با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد و از قضا به نظر می رسد رویارویی بر سر کنترل پلتفرم های آنلاین فیلم و سریال در این مقطع مغلوبه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ کشمکش بر سر متولی گری پلتفرم های آنلاین عرضه فیلم و سریال در حال تبدیل شدن به یک داستان طولانی است.

تنش ها میان VOD ها با سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) سازمان صداوسیما به حدی بالا گرفته که بار دیگر آنها به سراغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته اند که از ابتدا متولی این حوزه بود.

با این حال اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد، ورق را به نفع صداوسیما برگرداند.

با وجود آنکه نهاد ریاست جمهوری و رییس جمهور وقت در دولت پیشین موافق فعالیت وی او دی ها تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند، ساترا نامه ای معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دولت کنونی منتشر کرده که خطاب به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی بر سر کنترل پلتفرم های آنلاین فیلم و سریال مغلوبه شد

رویارویی بر سر کنترل پلتفرم های آنلاین فیلم و سریال مغلوبه شد