مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-02اقتصادي

افزایش 30 درصدی خرید تضمینی گندم در همدان / پرداخت 50 درصد مطالبات کشاورزان


فرماندار همدان با اشاره به افزایش 30 درصدی خرید تضمینی گندم در همدان گفت: 50 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز فرماندار همدان با همراهی مدیرکل غله، مدیر تعاون روستایی و مدیر جهاد کشاورزی همدان از سه مرکز خرید تضمینی گندم در بخش شراء بازدید کرد.

فرماندار شهرستان همدان در حاشیه این بازدیدها گفت: با پیش بینی سیاستهای مقتضی و مدیریت اداره غله تمهیداتی اتخاذ شد تا از خروج  گندم استان جلوگیری شود که در این راستا با افزایش مراکز خرید و نحوه محاسبه افت گندم برای کشاورزان تسهیل به عمل آمد.

  محمدعلی محمدی افزود: قیمت گندم و نحوه پرداخت وجه کشاورزان نیز از جمله عوامل موثر بود که در این خصوص هم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی گندم تضمینی خریداری شده از کشاورزان و مشکل فقدان سیلو در منطقه قهاوند تاکید کرد: از سرمایه گذاری بخش خصوصی یا تعاون روستایی در این خصوص حمایت می کنیم تا برای نگهداری گندم در منطقه شرایط بهتری فراهم گردد.

مسعود بکایی مدیر کل غله استان همدان نیز در این بازدید گفت: تا کنون 13 هزارتن گندم توسط 7 مرکز فعال خرید تضمینی گندم در سطح شهرستان همدان گندم خریداری شده و 50 درصد وجه آن به کشاورزان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی خرید تضمینی گندم در همدان / پرداخت 50 درصد مطالبات کشاورزان

افزایش 30 درصدی خرید تضمینی گندم در همدان / پرداخت 50 درصد مطالبات کشاورزان